UCare Zəmanət Planları
|
ƏsasPLAN
|
ÜstəlikPLAN
|
PlatinPLAN
|
---|---|---|---|
3 ilə qədər uzadılmış zəmanət |
![]() |
![]() |
![]() |
Uzadılmış zəmanət altında pulsuz təmir |
![]() |
![]() |
![]() |
Beynəlxalq zəmanət (1 il) |
![]() |
![]() |
![]() |
Mexaniki zədələnmə zəmanəti |
![]() |
![]() |
![]() |
əmir xərcləri (hər hadisəyə görə) mexaniki zədələnmə zəmanətinə daxildir. T&C (Qayda & şərtlər) tətbiq edilir* |
![]() |
![]() |
![]() |
Dökülmə ziyanı |
![]() |
![]() |
![]() |
Yanğından mühafizə |
![]() |
![]() |
![]() |
Cihaz UBUY tərəfindən təsdiq olunmamış qeyri-rəsmi servis mərkəzində təmir olunmuşdur.
Zədələr qəsdən sındırma nəticəsində baş vermişdir.
Məhsulun eyni və ya müxtəlif tərəflərində çoxsaylı şübhəli zədələr.
Cihazın gövdəsində əyilmə və ya əziklər və yaxud hər hansı bir kosmetik zədələnmə.
Mayenin qırılması və dağılması və ya mayenin içinə düşməsi nəticəsində yaranmış çoxsaylı və qarışıq zədələr.
Yanlış istifadə, səhlənkarlıq, səhv parametrlər, səhv quraşdırılma və uyğun olmayan aksessuarların istifadəsi nəticəsində yararnan nasazlıqlar.
Seriya nömrələri dəyişdirilmiş, müdaxilə edilmiş, təmamən və qismən silinmiş və yaxud etiketi qoparılmışdır.
Məhsul ilə birlikdə verilən aksessuarlar.
Daimi qulluq və təmizlik.
Virus və ya oxşar səbəblərdən məlumatlar/ cihaz/ proqram təminatının zədələnməsi.
Avadanlığınızı həşəratlardan, gəmiricilərdən və s. qoruya bilməmək
Müəyyən istehlak müddəti olan və istehlakçı tərəfindən dəyişdirilən su təmizləyicisinin və ya mətbəx aspiratorunun filtrləri kimi hissələrin ödənişi qarşılanmır.
Yenisinin sizə göndərildiyi təqdirdə çatdırılma və gömrük xərcləri.
İstehsalçının təlimatlarına riayət olunmaması da daxil olmaqla, istehsaçının texniki xüsusiyyətlərində təsdiq olunmayan dəyişikliklərdən qaynaqlanan hər hansı bir ziyan.
Zəmanət köçürülə bilməz.
Zəmanət məlumatların rəqəmsal olaraq cihazda saxlanması üçün vasitələri olan hər hansı bir məhsul üçün məlumatların bərpasını əhatə etməyəcək.
UBUY əşyanın zəmanət üçün uyğun olmadığını düşünərsə, zəmanəti ləğv edə və zəmanətin məbləğini geri qaytara bilər.

Məhsulda qüsur və ya zədələnmə aşkar edildikdə, müştəri məhsulu orijinal alış fakturası ilə birliktə istehsalçının xidmət mərkəzinə və ya səlahiyyətli xidmət mərkəzinə gətirməlidir. Əgər xidmət mərkəzinə təmir üçün pul ödənilirsə, müştəri öz hesabı üzərindən zəmanət sorğusu formasını dolduraraq kompensasiya üçün UBUY-a təsdiq olunmuş hesab-faktura göndərməlidir.
Zədələnmiş hissələr olduğu halda müştəri UBUY ilə əlaqə saxlamalıdır, əgər hissələr əldə varsa, UBUY onları müştəriyə göndərəcək və müştəri çatdırılma və gömrük haqqını ödəməli olacaq. Əgər hissələr əldə yoxdursa, müştəri onları öz hesabına əldə edə bilər və UBUY bu hissələrin dəyərini geri ödəyəcək (çatdırılma + gömrük xərcləri geri qaytarılmayacaq).
Əgər əşya ümumiyyətlə işləmirsə və təmir oluna bilmirsə, UBUY müştərini məhsulun yenisi təmin edəcək (amortizasiya tətbiq edildikdən sonra*), müştərilər çatdırılma və gömrük xərclərini ödəməli olacaqlar. Əvəzetmə mümkün olmadıqda, UBUY məhsulun dəyərini geri qaytaracaq (Amortizasiya tətbiq edildikdən sonra*).
Yanğın hadisəsi baş verdiyi iddiası olduğu halda, rəsmi servis mərkəzinə və ya UBUY-a aşağıdakı sənədlər təqdim edilməlidir:
- Cihaz əldə olmalı və istənilən vəziyyətdə UBUY'a təqdim olunmalıdır.
- Zərərlər yalnız xarici qəza yanğını zamanı qarşılanır.
- Müştərinin adına olan alqı-satqı hesab-fakturasının surəti. Müştərinin şəxsiyyət vəsiqəsinin surəti.
- Yanğınsöndürmə idarəsinin imzalanmış və möhürlənmiş aktının surəti.
Amortizasiya illik baza əsasında tətbiq olunacaq və aşağıdakı kimi olacaqdır
- 1-ci il - məhsul dəyərinin 10% i
- 2-ci il - məhsul dəyərinin
- 3-cü il - məhsul dəyərinin